Έλεγχος βάρους : Πότε "κολλάει" η δίαιτα;

2020-05-31

Ξεκινάτε δίαιτα και όλα πάνε καλά. Χάνετε βάρος, είστε «πιστοί» στη δίαιτά σας και ξαφνικά η ζυγαριά «κολλάει». Τι μπορεί να φταίει ; 

Η απώλεια κιλών, πέρα από την απώλεια λίπους, συνοδεύεται πάντα και από απώλεια υγρών και μυϊκού ιστού. Επειδή όμως ο μυϊκός ιστός σχετίζεται άμεσα και ρυθμίζει σε μεγάλο ποσοστό το βασικό μας μεταβολισμό, δηλαδή τις καύσεις ενός οργανισμού, η απώλεια αυτή προκαλεί και μία μείωση των θερμίδων που «καίει» κανείς ημερησίως. 

Συνεχίζουμε της δίαιτά μας χωρίς περαιτέρω αυστηρές περικοπές (διότι τότε το πρόβλημα γίνεται μεγαλύτερο) αλλά με ενίσχυση της φυσικής μας δραστηριότητας.

Η ένταξη μιας συστηματικής αερόβιας άσκησης βοηθάει να ανέβει ο μεταβολισμός μας και να ξαναβρούμε ένα καλό ρυθμό στην απώλεια βάρους. Πίνουμε αρκετό νερό και καταναλώνουμε τρόφιμα με φυτικές ίνες, όπως φρούτα, λαχανικά, όσπρια, ολικής αλέσεως δημητριακά.

Δείτε περισσότερα στο neadiatrofis.gr